تبلیغات
تــاپ اتــو | وبسایت تخصصی خودرو - پاگانی رولوشن
تــاپ اتــو | وبسایت تخصصی خودرو
http://8pic.ir/images/l58vcrab8gcekadbin99.png

بازدید : مرتبه
تاریخ : چهارشنبه 22 خرداد 1392

Pagani Reveals Zonda Revolucion
http://h222.loxblog.com/upload/h222/image/kltln6552b1cept988m.gif
پاگانی آخرین ورژن از مدل زوندا را که سبکتر و نیرومند از قبل می باشد را معرفی کرد.این مدل در نهمین گردهمایی جهانی سالیانه پاگانی به نام 'Vanishing Point 2013 - International Pagani' به مشتریان و خانوده پاگانی معرفی شد.

هوراچیو پاگانی و تیم طراحی اش، خودرویی را طراحی کرده اند که هم در پیست مسابقه و هم در کلکسیون خودرو ,  همه را به وجد آورد . 

Pagani Reveals Zonda Revolucion


قدرت این خودرو از پیشرانه تنفس طبیعی 6 لیتری V12 مرسدس AMG استفاده شده در مدل زوندا آر، بیرون می آید که 789 اسب بخار قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.با تغییرات صورت گرفته بر این موتور، قدرت و گشتاور آن نسبت به زوندا آر به ترتیب 49اسب بخار و 20 نیوتن متر افزایش یافته است.

با این افزایش قدرت و کاهش وزن، نسبت به قدرت به وزن این خودرو 738 اسب بخار به ازای هر تن می باشد.
پاگانی تاکنون اطلاعاتی از عملکرد محصول جدید ارایه نکرده است ولی انتظار می رود که این خودرو به راحتی و با فاصله زیاد شتاب 0 تا 100 زوندا آر را پایین و سرعت نهایی 375 کیلومتری آن را افزایش دهد.




این خودرو از سیستم انتقال قدرت نیمه اتوماتیک 6 سرعته بهره می برد که دنده ها را در زمان 20 میلی پانیه تعویض می کند.مدل جدید همچنین از سیستم کنترل کشش 12 مرحله ایی که توسط شرکت آلمانی بوش توسعه یافته است استفاده می کند.

پاگانی در زوندا رولوشن، ترمز های کامپوزیت کربنی ساخت شرکت برمبوی ایتالیا که از تکنولوژی های مسابقات فرمول یک سود می برد را نصب کرده است.در این ترمز ها به جای استفاده از دیسک های CCB از دیسک های CCBR که 15 درصد سبکتر می باشند استفاده شده است.دیسک های جدید علاوه بر وزن پایین تر، محکمتر، قدرتمند تر، دارای عمر بالاتر و دمای عملیاتی پایین تری می باشند که باعث می شود زودتر بتوان آن را به کار برد.این خودرو همچنین از سیستم ABS جدیدی بهره می برد.



Pagani Reveals Zonda Revolucion

Pagani Reveals Zonda Revolucion



Pagani Reveals Zonda Revolucion

Pagani Reveals Zonda Revolucion

مدل جدید دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند سیسیتم کاهنده نیروی درگ یا DRS ، برگرفته از خودروهای فرمول یک، می باشد.این سیستم هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی به وسیله دکمه ی تعبیه شده روی فرمان فعال یا غیر فعال می شود.

این سیستم که در دو حالت کار می کند بال عقب را از حالت با بیشترین دانفورس به حالت با کمترین دانفورس و بالعکس تعویض می کند . راننده می تواند در سرعت های بالاتر از 100 کیلومتر بر ساعت با فشار دادن این دکمه حالت مورد نظر را انتخاب کند و در صورتی که دکمه را برای چندین لحظه نگه دارد، خودرو به حالت اتوماتیک  به وسیله برنامه از قبل وارد شده حالت ها را تغییر می دهد.

از دیگر ویژگی های آیرودینامیکی این مدل می توان به استفاده از بالچه های تعبیه شده در دو طرف سپر جلو اشاره کرد.
با این توصیف ها گمان می رود که محصول جدید به سادگی رکورد زوندا آر در پیست نوربرگ رینگ که 6:47.50 ثانیه می باشد را بشکند. 

اگر شما خریدار خوش شانس و فوق العاده ثروتمند بعدی هستید بشتابید چرا که پاگانی اعلام کرده  تنها 5 دستگاه که 4 تای آن از قبل سفارش داده شده است  از این خودروی 2.2 میلیون یورویی ساخته می شود.این مدل همانند زوندا آر فقط برای پیست ساخته شده است.

منبع: تهران الف



طبقه بندی: جدیدترین ماشینهای خارجی، 
برچسب ها: پاگانی، پاگانی رولوشن، رولوشن، پاگانی زوندا رولوشن، زوندا رولوشن، رولوشن پاگانی، رولوشن زوندا،
ارسال توسط پوریا محجوب
آرشیو مطالب سایت
نظر سنجی سایت
انتخاب شما از بین خودروهای سواری زیر کدام است؟






صفحات جانبی سایت
پیوند های روزانه